domingo, 31 de julio de 2011

ISRAEL: Una de las canciones de 'protesta' en estos días de calor y nervios en este pequeño país del Oriente Medio


DECENAS DE MILES(TAL VEZ CENTENAS DE MILES..)
DE JUDIOS
ISRAELIES RELIGIOSOS 'JAREDIM'
("TEMEROSOS") NO
TRABAJAN, NO HACEN SERVICIO
MILITAR OBLIGATORIO
(3 AÑOS), NO HACEN NADA
POR LA SOCIEDAD Y EL PAIS.




ESTUDIAN 'RELIGION' Y REZAN....




LOS MANTIENE EL RESTO DE LOS ISRAELIES, A
TRAVES
DE SUS IMPUESTOS. EL "SEGURO
NACIONAL" LES
APORTA MENSUALMENTE
UNA SUMA RESPETABLE DE DINERO, DEBIDO

A QUE LAS MINORIAS RELIGIOSAS 'EXPRIMEN' AL

GOBIERNO DE TURN, A TRAVES DE SUS DIPUTADOS
QUE FORMAN PARTE DE LA 'COALICION' DE
GOBIERNO..





Uploaded by 454929 on Nov 24, 2010

שיר מחאה נגד המצב הבלתי נסבל בישראל ! ציבור שלם במדינה אינו לוקח חלק בעשייה ובתרומה, אבל ממשיך להנות מהטבות ותקציבים. פשוט נמאס שכל הנטל נופל עלינו


Uploader Comments (454929)

  • זה מדהים כמה הדעות של האנשים יכולות להיות סתומות ובורות, כמובן אני מדבר על אלו שטוענים שהסרטון טועה, זה ברור לכולם שהחרדים, חלק ענקי מהמדינה שלנו אינו לוקח חלק בנטל, הם עומדים בכבישים ובבתי העלמין מבקשים "תרומות" שידוע שלא הולכים לשום מקום חוץ מלכיס שלהם ועוד מקבלים כסף מהמדינה כי יש להם 800 ילדים.

    לדעתי למרות שאני לא מאמין באלוהים בעצמי, אין לזה שום קשר לאלוהים, איש איש באמונתו יחיה, אך לא יתכן כי צד אחד יהיה בצבא,מילואים,מיסים והצד השני ישב וידקלם משפטים כל היום שלא עוזרים לאף אחד, פשוט דוחה!!

  • @kouziavi קשה להאמין כמה אוכלוסיה כזו קיימת כאן. אין דבר כזה בשום מקום אחר בעולם. למה אותם חרדים שגרים בארה"ב כן הולכים לעבוד ולא כל היום רק לומדים תורה ? כי שם אין להם ברירה. המדינה לא תממן אותם. רק פה הם מרשים לעצמם כל היום לשבת ולהתפלל. מכעיס ומרגיז כי זה על חשבון תקציבים שהיו יכולים ללכת לחינוך, בטחון, בריאות...

  • הזמר שר את מה ששטפו לו במח מאז שהוא קטן בטלויזיה ובתקשורת.

  • @ozir31 אתה מדבר על שטיפת-מח ??? אני כמו כל ילדי ישראל למדתי בבי"ס תנ"ך וזה היה כאילו ברור שיש אלוהים. רק בגיל ההתבגרות התחלתי לחשוב ולהגיע למסקנה שלי שזה שטויות. אצל החרדים לעומת זאת יש שטיפת-מח רצינית ביותר. לא קיימת בכלל האפשרות לשלול את קיום האל. מגיל אפס עוברים שטיפת-מח שלא מותירה שום מקום לחשיבה עצמאית. אני משתגע מהחרדים שעושים "כל מה שהרב יגיד". בשביל מה "אלוהים" ברא לכם מח ? כדי שתלכו כל כמו כבשים אחרי הרב שלכם ?

  • מי שלא מאמין -מפחד.

    אתם אנטישמים ברמות על אתם לא מאמינים שצריך ללמוד תורה-אתם מפגרים בשכל.

    אבל אני מודה -צריך גם ללמוד ולשרת את המדינה אבל לא רק משהו אחד צריך את שניהם.

    ובזמן המלחמה צריך גם וגם...

  • @udi355 איך יהודי יכול להיות אנטישמי ? צריך ללמוד תורה - זה חלק מהתרבות שלנו ומי שאנחנו, אבל לא צריך רק ללמוד תורה ובטח לא כל היום. צריך גם לעבוד, צריך גם לשרת בצבא... אומנם מבחינתי באמת אין שטות כזו שאתם מכנים אלוהים, אבל אני לא אצא נגד מי שמאמין. איש איש באמונתו יחיה. רק לא לחיות על חשבון האחר !

Top Comments

  • @batelsaritlevy אני מתבייש בזה שיש כזו אוכלוסיה בישראל שרק יודעת להנות ממה שמדינה נותנת, אבל לא תורמים דבר חזרה

  • דבר נוסף שקומם אותי: היציאה נגד כל אדם מאמין.

    אני אדם חילוני, אבל מאמין בכוח עליון כלשהו, קרא לזה אלוהים, כוח הטבע, ישו או מפלצת הספגטי.

    אל תזלזל באחרים רק כי הם חושבים אחרת ממך.





No hay comentarios: